Ile kosztuje projekt ulotki?

Najbogatsze firmy wydają dziesiątki lub nawet setki tysięcy złotych na kampanie billboardowe. Wielkoformatowe reklamy często wiszą na słupach znajdujących się na polach przy głównych drogach, czyli pośrodku niczego. Ceny rosną, gdy trzeba wykupić przestrzeń reklamową w mieście, choć okazuje się, że skuteczność takiej kampanii jest niemal zerowa.

A przecież piękne jest to, co małe.

Ulotki są niezawodnym sposobem na pozyskanie zainteresowania i poinformowanie o produkcie, usłudze czy promocji, która właśnie pojawiła się w ofercie. Prowadząc własny biznes we współczesnym świecie nie wystarczy rzetelnie pracować, aby zwiększać przychody ze sprzedaży. Kluczowym czynnikiem sukcesu są odpowiednio przemyślane działania promocyjne.

Sposoby wykorzystania ulotki

Ulotki można wykorzystywać na wiele sposobów. Nie tylko do informowania o istnieniu firmy. Przedsiębiorcy wpadają na coraz bardziej nieszablonowe pomysły. W wielu przypadkach zdarza się, że ulotki dla restauracji od razu pełnią funkcję menu. Z tego rozwiązania korzystają zwłaszcza właściciele pizzerii. Cały zestaw różnych kompozycji pizzy od razu przyciąga uwagę i jest zachętą do zamówienia włoskiego placka.

Z kolei salony piękności wykorzystują ulotki fryzjerskie lub kosmetyczne jako kupon rabatowy lub kartę lojalnościową. Na papierze wydrukowane są miejsca, gdzie po wykonaniu usługi przystawia się pieczątkę lub odcina się konkretne fragmenty. Po kilku wizytach, stały klient może liczyć na atrakcyjną zniżkę lub np. darmowe strzyżenie. To bardzo wygodne rozwiązanie, które nie tylko zwiększa przychody firmy, ale także przekłada się na zadowolenie klienta.

Podobny schemat sprawdza się w przypadku firm zajmujących się przygotowywaniem jedzenia na zamówienie. Ulotka cateringowa pełni funkcję kuponu, z którego goście konferencji czy szkoleń mogą odcinać fragmenty i wymieniać je na posiłek. W ten sposób w punktach gastronomicznych od razu wiadomo, ile wydano porcji jedzenia.

Wykonanie ulotki – od pomysłu do projektu

Mediaproject oferuje profesjonalną usługę wykonania projektu m.in. ulotki wyborczej, cateringowej lub ulotek firm sprzątających. Wieloletnie doświadczenie poparte odpowiednimi kwalifikacjami pozwala klientom mieć pewność, że w ich rękach znajdzie się narzędzie promocji spełniające wszelkie standardy.

Lata praktyki i setki udanych realizacji przekładają się na lepsze rozumienie oczekiwań zleceniodawcy już w momencie przyjęcia zamówienia. Wyróżnienie kilku najważniejszych elementów sprawia, że każdy kto właśnie trzyma np. ulotkę hotelu będzie przekonany, że ma przed sobą ofertę, która odpowiada na jego unikalne potrzeby. Innymi słowy, patrząc na informacje i zdjęcia zawarte na ulotce, myślami już dokonuje rezerwacji.

Standardowe stawki za wykonanie projektu ulotki zaczynają się od kwoty 80 złotych netto. Wysokość ceny uzależniona jest od wielkości zamówienia i stopnia skomplikowania koncepcji. Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie, a na końcowy koszt ma również wpływ np. długość współpracy. Klienci szczególnie cenią sobie szybką realizację, która w zestawieniu z rozsądnymi stawkami składa się na atrakcyjną ofertę.

Zalety posiadania własnej ulotki

Ulotka pełni przede wszystkim funkcję informującą. Mogą być na niej zawarte m.in. szczegóły oferty lub promocji. Klienci zgłaszają się z prośbą o wykonanie ulotki sklepów, ponieważ chcą poinformować innych o swoim istnieniu, a tym samym zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki.

Zadaniem ulotki jest ponadto zachęcanie do skorzystania z oferty. Jej atrakcyjny wygląd ma przyciągać uwagę i być potwierdzeniem, że dane przedsiębiorstwo jest najlepszą opcją na rynku. Jest jak dobry garnitur przedstawiciela handlowego. Świadczy o profesjonalnym podejściu do obsługi klienta i odpowiada za pierwsze wrażenie.

Zastosowanie ulotki

Każda branża wykorzystuje ją z innego powodu. Ulotki fryzjerskie zawierają spis dostępnych w salonie usług: od cięcia, poprzez farbowanie i wykonanie fryzur na specjalne okazje. Musi cechować się nienaganną estetyką, podobnie jak ulotki dla salonu kosmetycznego. Można umieścić na nich pojedyncze zdjęcia prezentujące efekty pracy fryzjera lub kosmetyczki, aby wzmocnić wiarygodność przekazu.

Z kolei w przypadku ulotek dla gastronomii niezbędnym elementem jest prezentacja znakomitych potraw, które można zjeść w restauracji. Wówczas kilka zmysłów działa jednocześnie. Widok jedzenia pobudza apetyt i rośnie ochota na odwiedzenie punktu gastronomicznego.

Jak powinna wyglądać ulotka?

Udało się w skrócie wyjaśnić, dlaczego ulotka dla firm stanowi skuteczny sposób na promocję produktu lub usługi. Wykonanie projektu wcale nie jest takie proste, jakby się z pozoru wydawało. Odpowiednia kompozycja, rozmieszczenie tekstu oraz dobór czcionki i fontu – te wszystkie decyzje wpływają na to, że przekaz jest zrozumiały i ma szansę przełożyć się na wzrost sprzedaży przedsiębiorstwa. Mediaproject wie, jak owe aspekty uwzględnić w projekcie graficznym ulotki. Jeśli szukasz profesjonalnej firmy, która podejmie się tego wyzwania, Mediaproject wydaje się idealnym kandydatem.