Konkursy graficzne mają tylu zwolenników, co przeciwników. Sprawdzamy, jak pod kątem możliwości i opłacalności prezentuje się platforma Designer.pl. Czym jest Designer.pl? Portal założony w…
Chcesz założyć stronę internetową i sprawdzasz najbardziej korzystne opcje? Zastanawiasz się, dlaczego „wszyscy polecają WordPressa”? Wyjaśniamy, które z zalet tego systemu warto brać pod…
Trudno kłócić się ze stwierdzeniem, że firmowa strona www to standard. Jeżeli planujesz założenie strony – lub z jakiegoś powodu jeszcze jej nie posiadasz…
Szybka strona internetowa, czyli jaka? Jakie czynniki wpływają na szybkość ładowania strony, gdzie je sprawdzić i które z nich da się zoptymalizować samodzielnie? Szybkość…
Spadające zasięgi Facebooka to wyzwanie dla firm pozyskujących klientów przez social media. Czy stworzenie grupy na Facebooku jest skutecznym rozwiązaniem tego problemu? Zmiany w…
Czy nisza rynkowa to dobra alternatywa dla rosnącej konkurencji? Jak docierać do klientów z produktem niszowym i jak go skutecznie promować? Czym jest produkt…
Pozyskiwanie klientów zainteresowanych produktem jest szybsze i tańsze niż „generowanie nowych leadów”. Tak w skrócie można opisać remarketing. Wyjaśniamy pokrótce czym jest i gdzie…
Jasny cel, przemyślana struktura treści, wysoki poziom UX– to podstawowe cechy dobrej „strony lądowania”. W tym wpisie wskażemy także podstawowe różnice pomiędzy landing pages,…
Prawidłowo zaprojektowana ulotka reklamowa wciąż pełni rolę prostego, ale skutecznego narzędzia marketingowego. Teoria teorią, w praktyce projekt skutecznej ulotki to duże wyzwanie. Ilość ulotek…