Jak promować produkty niszowe?

0

Czy nisza rynkowa to dobra alternatywa dla rosnącej konkurencji? Jak docierać do klientów z produktem niszowym i jak go skutecznie promować? Czym jest produkt niszowy? Produkty lub usługi niszowe bywają zazwyczaj postrzegane jako „specjalistyczne”, „rzadkie”, „o ograniczonej dostępności”. W rzeczywistości […]

Read More

Jakie cechy powinien mieć skuteczny landing page?

0

Jasny cel, przemyślana struktura treści, wysoki poziom UX– to podstawowe cechy dobrej „strony lądowania”. W tym wpisie wskażemy także podstawowe różnice pomiędzy landing pages, a standardowymi stronami www.  Lądowisko dla klienta Landing page to wirtualna “miejscówka”, do której trafia klient […]

Read More

6 cech dobrej ulotki reklamowej

0

Prawidłowo zaprojektowana ulotka reklamowa wciąż pełni rolę prostego, ale skutecznego narzędzia marketingowego. Teoria teorią, w praktyce projekt skutecznej ulotki to duże wyzwanie. Ilość ulotek lądujących w koszach może budzić wątpliwości odnośnie skuteczności tej metody marketingowej. Zanim ją odrzucisz, warto odwrócić […]

Read More