Blog Media Project

Piszemy o e-commerce, marketingu online i offline, pomysłach na ciekawy biznes oraz o skutecznych narzędziach do promocji marki w internecie. Dzielimy się wiedzą na temat tworzenia stron www, wizualizacji graficznej witryn i ich skutecznego pozycjonowania. Chcesz wiedzieć, jak promować małą firmę? Interesuje Cię sprawne prowadzenie sklepu internetowego? Planujesz strategię budowy świadomości marki? Ten blog jest dla Ciebie.

Blog Media Project

Witamy na blogu Media Project! Miejscu, w którym podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem, dotyczącym metod promowania małych firm i sklepów internetowych. Podpowiemy, jak powinna wyglądać profesjonalna strona firmowa. Opowiemy o roli przemyślanej wizualizacji graficznej. Będziemy też pisać o sprawdzonych narzędziach online – marketing firmy, źródła grafik, pozycjonowanie stron – które pomogą Ci w dotarciu do szerokiego grona klientów.

Podzielimy się naszym know-how, dotyczącym sprawdzonych pomysłów na założenie własnego biznesu. Naszą wiedzę opieramy na doświadczeniu, zdobytym m.in. przy tworzeniu dedykowanych rozwiązań graficznych dla sklepów internetowych i małych podmiotów gospodarczych.

Nowoczesny marketing, e-commerce i mała firma - czyli o czym piszemy?

  • Chcesz wiedzieć, jak skutecznie reklamować sklep internetowy?
  • Startujesz z własną firmą i potrzebujesz wiedzy na temat narzędzi marketingowych?
  • A może interesuje Cię pomysł na biznes np. własny sklep online?
Jeżeli zamiast suchej teorii preferujesz sprawdzone informacje, treściwe porady i szczere recenzje przetestowanych przez nas narzędzi – jesteś we właściwym miejscu. Piszemy dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki na niełatwym rynku usług online, ale do lektury zapraszamy także specjalistów, poszukujących nowych metod promocji usług. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla sektora MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw). Masz pytania odnośnie strategii reklamowej dla małej marki? Pisz. Czytaj. Korzystaj.

Informacje, które znajdziesz na tym blogu:

Jak prowadzić marketing małej firmy?

W obecnych czasach konsekwentne budowanie widoczności i świadomości marki to konieczność. Problem w tym, że zazwyczaj nie wiemy, jak zadbać o właściwą prezentację naszego produktu lub usługi.
  • Jakich narzędzi - płatnych i darmowych - użyć, by dotrzeć do właściwego klienta?
  • Czym mierzyć poziom skuteczności komunikacji marki?
  • Jak gromadzić leady i tworzyć idealny lejek sprzedażowy?
  • Jak reklamować sklep internetowy?
  • Jak promować firmę lokalnie?
To tylko kilka wybranych pytań, na które postaramy się odpowiedzieć. Zależy nam na tym, aby pokazywać rozwiązania kompleksowe. Przekonamy Cię, że doskonale zaprojektowana strona firmowa to dobry punkt wyjścia do profesjonalnej promocji firmy. Nie da się ukryć, że jest to jednak zaledwie jeden z wielu elementów budowania świadomości marki.

Twoja strona firmowa – co powinna zawierać?

Strona firmowa może pełnić wiele funkcji a jej przeznaczenie zależy ściśle od specyfiki naszej działalności. Niektórym markom wystarczy prosta strona-wizytówka, dla innych firmowa strona www bywa głównym medium, służącym do pozyskiwania zleceń. Na blogu Media Project podpowiemy m.in.:
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy strony www?
  • Jakie parametry techniczne przesądzają o sprawnym funkcjonowaniu witryny?
  • Dlaczego warto położyć nacisk na warstwę wizualną strony?
Postaramy się też zrecenzować narzędzia niezbędne do promowania Twojej strony: monitoring pozycji strony, wtyczki do przeglądarek, listingi portali z grafiką i zdjęciami do użytku komercyjnego. Wskażemy opcje darmowe i wersje płatne, ale dostępne także dla marek o ograniczonym budżecie. Nie zapominamy o linkowaniu i zapleczu SEO.

Reklama online: od bannerów po social media

Nowoczesny blog o marketingu nie może obejść się bez aktualnych informacji o reklamie w mediach społecznościowych. Właściciele małych firm pytają najczęściej o to, jak prawidłowo korzystać z reklam na Facebooku i Instagramie. Na blogu wskażemy kluczowe elementy samodzielnego budowania kampanii reklamowej w wybranych mediach. Wyjaśnimy kiedy warto robić to samodzielnie, a kiedy należy zainwestować w profesjonalną pomoc.
  • Zastanawiasz się, skąd brać grafiki na social media?
  • Nie wiesz, jak ustawić grupę docelową reklamy na Facebooku?
  • Szukasz idealnego medium do promocji sklepu internetowego?
Doradzimy, przedstawimy praktyczne rozwiązania i wyjaśnimy, jak łatwo zoptymalizować koszty reklamy online. Pokażemy na przykładach, jak łączyć dobry tekst, estetyczną grafikę i przemyślaną strategię komunikacji z klientem.

Media Project – czyli na koniec kilka słów o nas...

Jesteśmy firmą z Mysłowic, zajmującą się tworzeniem stron www oraz projektowaniem szeroko rozumianej wizualizacji graficznej marki (bannery, wizytówki, ulotki, grafiki na strony firmowe i do social media). Wypracowaliśmy skuteczne metody promowania marek i sklepów online. Sprawdzamy, co działa (nie tylko w marketingu…), ile kosztuje i czy warto w to inwestować. Wiemy jak budować świadomość marki i chcemy się tą wiedzą podzielić właśnie z Tobą.
Partnerzy: Prezent Simple